Plaza de toros, no. Mega mezquita, sí.
La Monumental, a punto de convertirse en una mezquita con minarete más alto que la Sagrada Familia.

Els polítics nacionalistes van obligar a la família catalana Balañá a tancar la plaça de braus de Barcelona. En José Tomás l´omplia cada cop que torejava a Barcelona -molt sovint- i això empipava als separatistes.
Los secesionistas manipulan la historia a su antojo para ajustarla a su ideología, y en su visión de Cataluña los toros son algo “español”. Tan español como que la plaza de Olot, en el corazón de la Garrotxa, es la segunda más antigua de España. El separatismo oculta que la primera cuadrilla femenina fue catalana, que Barcelona fue la única ciudad del mundo con tres plazas de toros, que aquí empezó la costumbre de tocar pasodobles durante la faena etc.
Ara es confirma el que vam avançar el 15 de novembre de l´any passat: l´emir de la dictadura islàmica de Quatar ha fet una oferta als Balañá per comprar la Monumental a canvi de €2.200 milions i fer-ne una mesquita. El minaret del temple islàmic tindria una alçada de 300m, més alt que la torre central de la Sagrada Família que només farà (quan s´acabi el 2026) 170m. Seria la tercera mesquita més gran del món.
Ya lo ven: el nacionalismo se carga una tradición 100% catalana y se entrega a cualquier tradición ajena mientras no sea “espanyola”.
Sr Trias: volem curses de braus a la Monumental. Prou sectarisme!
Plaza de toros, no. Mega mezquita, sí. «
Marcadores