My apologies for writing this in English (it's a bad habit of mine) but I was wondering if someone could translate something I found which I assume is written in Galego? It would be much appreciated if someone could help or at least just give me the general idea of what is being said
Criaçom dum foro nacionalista galaico
Bom dia a todos,
Meu alcume é “Patriota Galaico”. Sou umha persoa que amo á minha terra.
Dai-me 5 minutos do vosso tempo para vos fazer umha proposta. Nom pretendo dizer a ninguém o que tem que fazer. Nom pretendo impór a minha vontade sobre nengúm outro compatriota. Somente desejo fazer umha proposta a toda a gente que ame o nosso país.
Obrigado pola vossa atençom.
Proposta:
CRIAÇOM DUM FORUM NACIONALISTA GALAICO
1) Por que criar um ‘novo’ forum nacionalista galaico?
>> Há cada vez mais gente nas Gallaecias do norte e do sul que compartem o ideário da reunificaçom nacional galaica e da criaçom dum Estado nacional, galaico, próspero, e independente do parasitismo da Ibéria mediterránea e da Lusitánia moçárabe.
>> Há cada vez mais gente nas Gallaecias do norte e do sul que estám preocupadas polo aceleramento da colonizaçom cultural, política, e humana exercida desde Madrid e Lisboa. A este processo de aculturizaçom há que engadir a pressom demográfica que exercem os milheiros de emigrantes de culturas africanas ou latino-indias em Gallaecia, que nom querem integrar-se ou som culturalmente incompatíveis com a cultura galaica. Há cada vez mais gente nas Gallaecias do norte e do sul que pensam que a nossa cultura galaica está em perigo real de desapariçom.
>> Há cada vez mais gente nas Gallaecias do norte e do sul que botam em falta um lugar de encontro onde compartir ideias, organizar iniciativas, aprender cousas novas, ou simplesmente encontrar outros compatriotas com os que ‘falar’ e passar um tempo em boa companhia.
Cada vez há mais gente na Gallaecia que comparte estas opinioes e que desejaria participar num foro nacionalista galaico. Mais importante ainda é que há muita mais gente que está aberta ás nossas opinioes e patriotismo, mas que carece de formaçom e de guia. Um forum nacionalista galaico no internet vai servir para atraer a mais gente ao nosso ideário, vai ser como umha biblioteca aberta 24h/7d onde a gente se poda educar. Nós somos patriotas galaicos e a nossa intençom é criar a umha nova geraçom de patriotas galaicos. É preciso criar umha ‘casa’/forum dos patriotas galaicos que seja atrativa, atraente, que funcione bem, que seja organizada, e que serva como ferramenta ao serviço do nosso patriotismo galaico.
2) Que tipo de forum nacionalista galaico tenho na mente?
Visitei há pouco o forum do nosso país irmao www.irish-nationalism.net. Visitai-o. Vou basear toda a minha proposta tomando como exemplo este website porque irish-nationalism.net define perfeitamente todas as caraterísticas que tinha na mente e considero importante:
a) Mensagen clara, direita, expressa: ‘Irish Nationalism’, num domínio internet de seu = seriedade.
b) Presentaçom gráfica elegante, patriótica, gente séria, inspira confiança no projeto.
c) Software vBulletin, rápido, versátil, eficaz, moderno.
d) Conteúdos organizados por temas, eficiente, util, informativo.
Em base a isto faço a proposta de criarmos um forum galaico, tomando como exemplo todo o que vejamos de positivo no forum do nosso país irmao www.irish-nationalism.net. Podo-vos assegurar que o administrador de irish-nationalism.net, Milesian, estará disposto a nos ajudar em todo o soporte técnico e conselhos que precisemos.
3) Como seria esse novo forum nacionalista galaico que proponho, desde um ponto de vista técnico?
Devemos discuti-lo para juntar ideias entre todos. A minha primeira proposta é:
a) Um domínio claro, direito, e sério: www.nacionalismo-galaico.net, www.patriotas-galaicos.net…
b) Presentaçom gráfica elegante, séria e patriótica. As cores do website devem ser cores nacionais galaicas:
- Azul e branco (bandeira da Galiza atual, bandeira medieval do Condado e logo Reino de Portu-Gall cando Portu-Gall era ainda o território galaico-bracarense).
– Azul e amarelo (azul polas bandeiras da Galiza atual, da bandeira medieval do Portu-Gall galaico-bracarense, da bandeira histórica do Reino da Galiza. Amarelo pola bandeira da nossa respeitada e histórica Casa Real Sueva do Reino da Gallaecia, e polo Santo Graal do Reino da Galiza).
– Deve também aparezer a imagem da Gallaecia unificada, em verde, p.ex. foto satélite.
c) Temos excelentes soluçoes de software freeware para forums en SMF (simplemachines.org). Mesmo se podem fazer excelentes forums com phpbb.
d) Conteudos organizados por temas, como em irish-nationalism, para faze-lo eficiente, util, informativo.
3) Como seria esse novo forum nacionalista galaico que proponho, desde um ponto de vista ideológico?
Devemos discuti-lo entre todos. Esta é a minha proposta. Espero ler as vossas.
Muitos de vós visitades Vieiros.com, porque é por desgraça o único forum de alta participaçom no que nos podemos encontrar. Aló veredes como os esquerdistas e comunistas estám luitando e insultando-se todo o tempo entre eles. Nós, os patriotas galaicos somos e devemos ser melhor que os comunistas e roxos. Devemos trabalhar polo que nos une, a nossa naçom Gallaecia. Haberá entre nós diferéncias de interpretaçom principalmente no tema racial. Dacordo. Mas sempre devemos lembrar que somos galaicos e que o que realmente nos une é o amor pola nossa naçom Gallaecia. Isto deve ser sempre o mais importante para nós.
>> Sobre máximos e mínimos. Qual deve ser a linha ‘oficial’ do forum de nacionalistas galaicos?
Outravolta, irish-nationalism.com é um exemplo a seguir. O website declara ambiguamente ‘estar pola defesa dos interesses gaélicos’. Logo, ao entrarmos no forum, podemos detectar claramente as ‘sensibilidades’ dos diferentes participantes no forum. A gente faz o forum. Vai ser o nosso forum e o de todos os galaicos nacionalistas pola reunificaçom nacional e a preservaçom da nossa cultura. Penso que, como bons galaicos, podemos fazer a declaraçom de intençoes do forum um pouco ambigua também, simplesmente ‘pola defesa dos interesses galaicos’, sem subir nem baixar as escaleiras. Nós sabemos quem somos e o que queremos.
>> Seguridade, dentro do cadro da lei
O que nos deve diferenciar dos comunistas é que eles som estúpidos e nós nom. Eles cometem um delito e logo o publicam no seu website com fotos. Som tam idiotas que lhe aforran todo o trabalho de investigaçom á polícia.
Defender a reunificaçom da Gallaecia nom está contra as leis de Madrid ou Lisboa, entra dentro da liberdade de expressom. Defender delitos ou ameaçar a persoas pode ser utilizado polo estado ibérico ou lusitano como excusa para fechar um website. Devemos ser inteligentes e nom atravessar em público a raia da legalidade. A nós interessa-nos que o website esteja visível e accesível para que podamos espalhar e publicitar 24h/7d o nosso ideário. Essa é a nossa verdadeira vitória. Por esta raçom, será preciso um ou vários moderadores, igual que em irish-nationalism.net ou stormfront.org.
>> Sobre celtismo e germanismo
A seguinte é a minha opiniom. Outros teredes outras. Eu respeito as vossas opinioes. Esta é a minha:
O nosso país é umha naçom celta. O nosso nome, Gallaecia, significa ‘Pequena Galia’, ou ‘pequeno país dos celtas (a ‘Galia’ era o ‘país dos celtas’, de Gallus = celta). Nem romanos mediterráneos, nem casteláns ibéricos, nem lusitanos moçárabes puderom nos fazer esquecer quem somos. Eles forom e som considerados invasores estrangeiros. A única excepçom som os Suevos. Eles, chegarom para integrar-se na nossa sociedade galaica, aprender a nossa cultura, fazer-se galaicos, e trabalhar pola criaçom do primeiro Estado galaico unificado. Por isso, merecem toda a nossa honra e devemos venerar a sua memoria.
Eu morei cinco anos da minha vida na 'Mitteleuropa' de Vicente Risco. Penso que conheço bem a mentalidade germánica. Respeito-os como povo, mas somos culturas diferentes. O nosso geito de pensar e de entender o mundo é diferente. Somos europeios, si. Somos brancos, si. Mas culturalmente somos diferentes. Nós somos celtogalaicos, com a nossa idiosincrásia atlántica, e eu sou nacionalista celtogalaico, porque a minha idiosincrásia é atlántica. Outravolta, irish-nationalism.net define-o bem: ‘somos nacionalistas gaélicos, Irlanda é o nosso país, somos alheios a teorias homogeneizadoras como o pan-arianismo, etc. Eu sou nacionalista galaico e celta. Em princípio, a mim importa-me um caralho a Eslováquia, Luxemburgo, ou Catalunha. Eu estou orgulhoso dos nossos devandeiros suevos, por integraren-se na nossa cultura e por trabalharem polo país, mas penso que celtismo e germanismo som duas culturas diferentes. Por isso, antes que berrar ‘Sig Heil’, berrarei antes ‘Gallaecia go bragh’ ou ‘Gallaecia Ceive!”, por que sou um celta de Gallaecia. Proponho que, traducindo o texto de irish-nationalism, o forum galaico se defina exclusivamente como ‘nacionalista galaico’.
>> Nacionalismo galaico e internacionalismo
A seguinte é a minha opiniom. Outros teredes outras. Esta é a minha:
Gallaecia é a derradeira cultura céltica na Europa meridional, num espaço cultural que abrangue o ‘Mar Atlántico’ desde Escócia até o nosso país. Isso é precisamente o que nos faz diferentes dos nossos vizinhos e invasores. A nossa esséncia nacional nom está no Al-Garbh africano nem no Cartago fenício. A nossa esséncia nacional está em Gallaecia, mas também em Irlanda, Gales, Cornualha e Bretanha. Básicamente, estamos arrodeados de mouraria. Fóra de Gallaecia, estamos arrodeados dumha cultura mestiça ibero-arábica. Já o diziam os escandinavos: na península há Jakobsland e Spán. Já o diziam os normandos: na península há Galizur e Spann. Já o diziam os galaicos: na península estamos nós e estám os mouros. Já o diziam também os proprios ibero-lusitanos-árabes da época: na península estamos nós e estám os galaicos.
Hoje, a Gallaecia está a ser contaminada culturalmente e povoacionalmente por umha cultura mestiça ibero-arábica: touradas, flamenco e fado, sol y playa y sangria... Esta cultura é a cultura própria da histórica Spán. Desde o jolgorrio fenicio e lolailo da Tarraconensis ibera-fenícia-mediterránea até o deserto africano do Al-entejo e Al-andalus.
Considero que é urgente reorientar as nossas relaçoes internacionais. Precisamos toda a ajuda possível. Entre as seçoes do website, deveria haber umha seçom em inglés (esperanto do nosso século) para que outros nacionalistas celtas nos pudesem visitar e falar com nós. Deixai que os comunistas perdam o tempo falando de ‘irmandades’ entre os povos íberos... Nós nom devemos perder o nosso tempo em relaçoes com a cultura inimiga mestiça ibero-árabe. Somos gente tolerante. Nom devemos ter nada contra eles. Eles estam bem no seu país. Simplesmente, o nosso tempo é ouro. Devemos esquecer de pensar em clave colonial ‘ibérica’ e começar a pensar em clave galaica, celta e atlántica. As nossas relaçoes internacionais devem priorizar-se cara o espaço cultural ao que naturalmente pertencemos, nom cara ao que o coloniçador ibérico nos quere fazer pertencer.
Termino e obrigado polo vosso tempo.
Desejo com todo o meu coraçom que esta proposa ache interesse entre vós.
Espero as vossas opinioes. Entre todos, um pouco cada um, podemos faze-lo.
Fagámo-lo. Daremos um grande serviço á nossa naçom.
“Vós sodes dos cíngaros
Dos rudos iberos,
Dos vagos xitanos,
Da xente do inferno;
Dos godos,dos mouros
E alarbios;qu'inda
Vos leven os demos.
Nós somos dos galos,
Nós somos dos suevos,
Nós somos dos francos,
Romanos e gregos.
Nós somos dos celtas,
Nós somos galegos”
Eduardo Pondal, “Da Raza”
Bardo nacional de Gallaecia
Obrigado polo vosso tempo
“Patriota Galaico”
Marcadores